Nagrody występują w różnych formatach. Celem bonusu jest przyciągnięcie potencjalnych klientów do naszej strategii marketingowej „najpierw wartość”.
Lead magnets działają poprzez oferowanie treści w zamian za dane kontaktowe leadów. Zwykle tymi danymi kontaktowymi są adres e-mail i numer telefonu. Ale czasami może obejmować więcej.
Oto dlaczego powinieneś mieć książkę jako główny bonus. Może to być raport, przewodnik, bezpłatne szkolenie lub w zasadzie wszystko, co przyniesie wartość Twoim potencjalnym klientom.
Książka jest skutecznym rodzajem bonusu, dzięki któremu możesz dotrzeć do potencjalnych klientów i uzyskać wyższy zwrot z inwestycji (ROI).
Dlaczego warto używać książki jako zachęty?
Książka jest świetnym bonusem, ponieważ jest ofertą o dużej wartości dla Twoich potencjalnych klientów. Wszystko, co muszą zrobić, to podać swoje imię i nazwisko oraz adres e-mail, a będą mogli nauczyć się kilku nowych wskazówek i sztuczek z Twojej książki.
Jako właścicielowi firmy oferowanie książki pomaga kwalifikować potencjalnych klientów i zwiększa zainteresowanie Twoją marką.
Jeśli potencjalni klienci skonsumują całą Twoją książkę, wydarzą się 3 rzeczy:
- Rozumieją Ciebie i to, czym zajmuje się Twoja firma.
- Dali jasno do zrozumienia, że mają problem i chcą porady, jak go rozwiązać.
- Zakwalifikowali się jako świetny potencjalny klient dla Ciebie.
Właśnie dlatego książka może być Twoim najskuteczniejszym magnesem prowadzącym.
Jak ustawić i napisać swoją książkę:
- Odpowiadać na pytania. Najpierw zastanów się, na jakie pytania musisz odpowiedzieć, aby zadowolić i zainteresować potencjalnych klientów.
- Bądź szczery. Unikaj sprawdzania bonusu, mówiąc, że odpowiesz na pytania, które zadają, a potem tylko drażnij się z odpowiedzią w swojej książce. Staraj się odpowiadać na wszelkie palące pytania, które mają Twoi potencjalni klienci.
- Bądź relatywny. Na przykład, jeśli sprzedajesz jakiś program odchudzania, twoja książka może mówić o tym, dlaczego określone diety nie działają dla ludzi. Tylko upewnij się, że wchodzisz w niezbędną głębię, aby czytelnicy chętnie szukali twojej pomocy.
- Użyj wezwania do działania.Innym ważnym aspektem, który należy uwzględnić w swojej książce, jest coś w rodzaju wezwania do działania lub „wezwania do działania”. Może to być wszystko, od zaproszenia na sesję strategiczną po link do innych czytelników.
- Bądź zachęcający. Zostaw czytelnikowi coś do zrobienia po przeczytaniu książki. Zapewnij im działanie, które doprowadzi ich do osiągnięcia ich celów.Może to również prowadzić kwalifikujące się leady w dół ścieżki sprzedaży i zamieniać ich w potencjalnych klientów.
Podczas gdy inne bonusy mogą generować więcej potencjalnych klientów dla Twojej firmy, wiele z tych potencjalnych klientów będzie pochodzić od osób szukających bezpłatnych treści, które mogą nie być zachęcane do nawiązania kontaktu z Tobą i Twoją firmą.
Zamiast tego używanie książki jako głównego magnesu pozycjonuje cię jako wiarygodny autorytet na swoim rynku i pomaga filtrować i kwalifikować najlepszych klientów dla Twojej firmy.