fbpx

Oto dlaczego powinieneś mieć książkę jako główny bonus

Table of Contents

Nagrody występują w różnych formatach. Celem bonusu jest przyciągnięcie potencjalnych klientów do naszej strategii marketingowej „najpierw wartość”.

Lead magnets działają poprzez oferowanie treści w zamian za dane kontaktowe leadów. Zwykle tymi danymi kontaktowymi są adres e-mail i numer telefonu. Ale czasami może obejmować więcej.

Oto dlaczego powinieneś mieć książkę jako główny bonus. Może to być raport, przewodnik, bezpłatne szkolenie lub w zasadzie wszystko, co przyniesie wartość Twoim potencjalnym klientom.

Książka jest skutecznym rodzajem bonusu, dzięki któremu możesz dotrzeć do potencjalnych klientów i uzyskać wyższy zwrot z inwestycji (ROI).

Dlaczego warto używać książki jako zachęty?

Książka jest świetnym bonusem, ponieważ jest ofertą o dużej wartości dla Twoich potencjalnych klientów. Wszystko, co muszą zrobić, to podać swoje imię i nazwisko oraz adres e-mail, a będą mogli nauczyć się kilku nowych wskazówek i sztuczek z Twojej książki.

Jako właścicielowi firmy oferowanie książki pomaga kwalifikować potencjalnych klientów i zwiększa zainteresowanie Twoją marką.

Jeśli potencjalni klienci skonsumują całą Twoją książkę, wydarzą się 3 rzeczy:

  1. Rozumieją Ciebie i to, czym zajmuje się Twoja firma.
  1. Dali jasno do zrozumienia, że ​​mają problem i chcą porady, jak go rozwiązać.
  1. Zakwalifikowali się jako świetny potencjalny klient dla Ciebie.

Właśnie dlatego książka może być Twoim najskuteczniejszym magnesem prowadzącym.

Jak ustawić i napisać swoją książkę:

  1. Odpowiadać na pytania. Najpierw zastanów się, na jakie pytania musisz odpowiedzieć, aby zadowolić i zainteresować potencjalnych klientów.
  1. Bądź szczery. Unikaj sprawdzania bonusu, mówiąc, że odpowiesz na pytania, które zadają, a potem tylko drażnij się z odpowiedzią w swojej książce. Staraj się odpowiadać na wszelkie palące pytania, które mają Twoi potencjalni klienci.
  1. Bądź relatywny. Na przykład, jeśli sprzedajesz jakiś program odchudzania, twoja książka może mówić o tym, dlaczego określone diety nie działają dla ludzi. Tylko upewnij się, że wchodzisz w niezbędną głębię, aby czytelnicy chętnie szukali twojej pomocy.
  1. Użyj wezwania do działania.Innym ważnym aspektem, który należy uwzględnić w swojej książce, jest coś w rodzaju wezwania do działania lub „wezwania do działania”. Może to być wszystko, od zaproszenia na sesję strategiczną po link do innych czytelników.
  1. Bądź zachęcający. Zostaw czytelnikowi coś do zrobienia po przeczytaniu książki. Zapewnij im działanie, które doprowadzi ich do osiągnięcia ich celów.Może to również prowadzić kwalifikujące się leady w dół ścieżki sprzedaży i zamieniać ich w potencjalnych klientów.

Podczas gdy inne bonusy mogą generować więcej potencjalnych klientów dla Twojej firmy, wiele z tych potencjalnych klientów będzie pochodzić od osób szukających bezpłatnych treści, które mogą nie być zachęcane do nawiązania kontaktu z Tobą i Twoją firmą.

Zamiast tego używanie książki jako głównego magnesu pozycjonuje cię jako wiarygodny autorytet na swoim rynku i pomaga filtrować i kwalifikować najlepszych klientów dla Twojej firmy.

O Mnie

Podczas gdy większość chłopaków w Polsce w połowie lat 90. interesowało się grą w piłkę na szkolnym boisku, dla mnie fascynujące były pisma komputerowe... (Kliknij po więcej)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Udostępnij:

Powiązane artykuły

Horacy stoicyzm

Horacy stoicyzm

Wprowadzenie do Horacego i stoicyzmu Horacy, znany również jako Quintus Horatius Flaccus, to rzymski poeta liryczny z okresu złotego wieku

Read More
Seneka stoicyzm

Seneka stoicyzm

Wstęp do Stoicyzmu i Seneki Stoicyzm to filozofia, która ma swoje korzenie w starożytnej Grecji. Została ona zapoczątkowana przez Zenona

Read More