fbpx

Jak stworzyć idealną stronę główną?

Table of Contents

Czy kiedykolwiek byłeś na stronie internetowej i zastanawiałeś się: „Dlaczego w ogóle mi to pokazują? Nie wiem, czy tego chcę”. Byłbym skłonny zgadnąć, że wielu z nas pomyślało o tym w pewnym momencie naszych eskapad z przeglądaniem. Ten problem jest znany jako porzucenie lub w skrócie współczynnik odrzuceń.

Na stworzenie świetnej strony docelowej składa się wiele czynników, a większość z nich ma związek z ogólnym projektem witryny. Marketerzy mogą mieć trudności z określeniem, co składa się na idealną stronę docelową.

Jak stworzyć idealną stronę główną? Zapoznaj się z tymi prostymi krokami, aby stworzyć świetną stronę docelową:

  1. Nagłówek. Zacznij od świetnego nagłówka, który sprzedaje Twój produkt lub usługę bez ujawniania zbyt wielu informacji. „Zarabiamy dla Ciebie” sprawdza się w przypadku wielu firm, ale niektórzy mogą chcieć czegoś bardziej szczegółowego, na przykład „Zarabiaj za pisanie e-maili” lub „Pożegnaj się ze swoją kabiną!”
  1. Opis. Napisz krótki opis swojej oferty w następnej sekcji strony (zwykle pod nagłówkiem). To tutaj mówisz ludziom, dlaczego powinni zainteresować się Twoim produktem lub usługą i przekonujesz ich, że to rozwiąże ich problem(y).
  • Na przykład: „Wiesz, jak trudno jest znaleźć kogoś, kto chce czytać e-maile przez cały dzień? Nie pracuj. Wyślemy je prosto do Ciebie!”
  1. Dołącz przyciągający wzrok obraz. Dodaj zdjęcia przedstawiające Twoją markę i produkty/usługi, aby ludzie mogli zobaczyć, na co się rejestrują, zanim klikną!
  • Dołącz zdjęcia i filmy, ale tylko wtedy, gdy są one istotne dla tego, co sprzedajesz (i nie będą Cię kosztować zbyt dużo pieniędzy). Używaj wysokiej jakości zdjęć i grafik.
  1. Musi być zoptymalizowany pod kątem wyszukiwarek.Używaj opisowych nagłówków, słów kluczowych i metaopisów, aby wyświetlać się w wynikach wyszukiwania Google. Czy zastanawiałeś się, jak zwiększyć ruch na swojej stronie?
  • Wypróbuj te wskazówki: poznaj słowa kluczowe, napisz zabójczy nagłówek, dostosuj swój adres URL itraktuj metaopisy jak tablicę informacyjną. Te wskazówki mogą znacznie zwiększyć ruch na Twojej stronie.
  1. Miej jasne wezwanie do działania (CTA). Wyraźne wezwanie do działania może zadecydować o uzyskaniu sprzedaży lub jej braku. Chcesz, aby ludzie wiedzieli, co powinni zrobić, i chcesz, aby zrobili to teraz.
  • Upewnij się, że wezwanie do działania jest jasne i zwięzłe, aby nikt nie zastanawiał się, co powinien zrobić dalej po przeczytaniu Twoich treści.
  • Załóżmy, że chcesz więcej zapisów na szkolenie sprzedażowe. „Zarejestruj się na szkolenie sprzedażowe”. Wyraźnie stwierdza, że ​​użytkownicy będą rejestrować się na szkolenia sprzedażowe, klikając przycisk. Dzięki temu jasnemu i bezpośredniemu wezwaniu do działania zamieniasz zainteresowanych potencjalnych klientów w płacenie za szkolenie.
  1. Podkreślaj korzyści, a nie cechy. Klienci nie czerpią przyjemności z zakupu wiertła ćwierćcalowego. Są nieco zainteresowani ćwierćcalową dziurą. Jakie korzyści są wyróżnione dla odbiorców na stronie docelowej?
  • Wyobraź sobie, że przeglądasz witrynę internetową w poszukiwaniu e-booka i natrafiasz na te opisy. Który wzbudzi Twoje zainteresowanie? Witryna 1: „Zdobądź 500 darmowych audiobooków na temat ekonomii”. Strona internetowa 2: „Zostań profesjonalistą w dziedzinie ekonomii”.
  • Oczywiście każdy wybierze stronę 2. Ludzi interesuje wartość, jaką otrzymają, a nie to, ile możesz im zaoferować.

Strona docelowa jest niezbędna do przekształcenia większości przypadkowych odwiedzających w docelowych potencjalnych klientów. Mówi odwiedzającym, co chcemy, aby zrobili i dlaczego powinni to zrobić za nas.

Wyraźny przekaz na swojej stronie z dobrym projektem, aby dać odwiedzającym wspaniałe wrażenie wizualne, a będziesz zachwycony większą sprzedażą!

O Mnie

Podczas gdy większość chłopaków w Polsce w połowie lat 90. interesowało się grą w piłkę na szkolnym boisku, dla mnie fascynujące były pisma komputerowe... (Kliknij po więcej)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Udostępnij:

Powiązane artykuły

Horacy stoicyzm

Horacy stoicyzm

Wprowadzenie do Horacego i stoicyzmu Horacy, znany również jako Quintus Horatius Flaccus, to rzymski poeta liryczny z okresu złotego wieku

Read More
Seneka stoicyzm

Seneka stoicyzm

Wstęp do Stoicyzmu i Seneki Stoicyzm to filozofia, która ma swoje korzenie w starożytnej Grecji. Została ona zapoczątkowana przez Zenona

Read More